Tillbaka till startsidan


 photo mini1.jpg


Välkommen till min blogg! Mitt namn är Natalie (mellannamn: Elisabet), och jag är en 20 år gammal tjej uppvuxen och bosatt i en förort söder om Stockholm. Gick ut medieprogrammet i gymnasiet 2012 och har sedan dess sysslat med lite olika grejer. Det här är min blogg om allt som flyger runt i min skalle - både det roliga, tråkiga, galna, det bra och det dåliga. Den är som en dagbok skulle man kunna säga, men också ett ställe där jag kan dela med mig av musik och annat soft. Har du kikat in här och gillat det du sett får du gärna följa mig via Bloglovin. Det är bara att klicka på bilden här under:


Follow on Bloglovin


"Things I Love" Thursday.

- När man sjunker ner i ett varmt bad och riktigt känner hur man slappnar av.
(Är extra mysigt med tända ljus och badsalt, om man orkar lyxa till det.)
 
- Promenader i skogen, främst under hösten när det inte finns mygg och det luktar fuktig mossa och jord. Det är något utav det mysigaste jag vet, att bara gå och lyssna på naturen och låta lugnet sjunka in.

- Värmetofflor, värmetofflor, värmetofflor. Det är något utav det bästa som hänt mig och jag kan inte rekommendera dem nog.

- När inspirationen flödar och man sitter och pysslar med något timmar i sträck.

- Känslan som infinner sig när man fått något man hatar överstökat. Jag brukar till exempel ha det väldigt rörigt hemma hos mig och hatar att städa, så när jag sprungit runt och storstädat en hel dag är jag oftast helt euforisk efteråt. 


Skogsraah ☾:

sv: Åh vad roligt att höra hörrdu :) Jag vet inte ens hur bloggspaning fungerar... Kommer inlägg upp där eller? Haha, kul att du hittade till mig i alla fall! Kram!

Svar: Ja, man kryssar ju i att ens inlägg ska komma upp i bloggspaning under "inställningar" och där finns även en länk till bloggspaning-sidan. Är som jag förstått det de nyaste inläggen som kommer upp där, och så uppdateras den ständigt. Riktigt smart faktiskt! :) Kram på dig.
Natalie

2014-02-13 | 23:33:53
Bloggadress: http://skogsraah.blogg.se
Felicia Aulén:

haha oh! värmetofflor är något av det mysigaste! Har flera par överst in min garderob! :D

Svar: Haha en färg till varje tillfälle? ;) Men ja, dömysiga. Älskar dem.
Natalie

2014-02-15 | 23:57:28
Bloggadress: http://faulen.blogg.se/
Felicia Aulén:

haha nej tyvärr haha ;) ungefär 3 par är vita men olika stoppning i dem, sedan har jag väl ett par mer vintriga med snöflingor och ett par marinblå! Klagar inte!

Svar: Det var inte illa du! Jag önskar att jag också hade fler par, för jag känner att själva stoppningen kunde vara utspridd på ett lite smartare sätt. Men de gör sitt jobb och det är väl huvudsaken haha. Får testa andra modeller när jag slitit ut de jag har nu ;)
Natalie

2014-02-16 | 11:29:09
Bloggadress: http://faulen.blogg.se/

Kommentera inlägget:



Namn:


E-post (helt valfritt, bara jag som ser):

Bloggadress:

Kommentar: