Tillbaka till startsidan


 photo mini1.jpg


Välkommen till min blogg! Mitt namn är Natalie (mellannamn: Elisabet), och jag är en 20 år gammal tjej uppvuxen och bosatt i en förort söder om Stockholm. Gick ut medieprogrammet i gymnasiet 2012 och har sedan dess sysslat med lite olika grejer. Det här är min blogg om allt som flyger runt i min skalle - både det roliga, tråkiga, galna, det bra och det dåliga. Den är som en dagbok skulle man kunna säga, men också ett ställe där jag kan dela med mig av musik och annat soft. Har du kikat in här och gillat det du sett får du gärna följa mig via Bloglovin. Det är bara att klicka på bilden här under:


Follow on Bloglovin


Quote of the day.

"People run from rain but sit in bathtubs full of water."
Charles Bukowskic



Kommentera inlägget:



Namn:


E-post (helt valfritt, bara jag som ser):

Bloggadress:

Kommentar: