Tillbaka till startsidan


 photo mini1.jpg


Välkommen till min blogg! Mitt namn är Natalie (mellannamn: Elisabet), och jag är en 20 år gammal tjej uppvuxen och bosatt i en förort söder om Stockholm. Gick ut medieprogrammet i gymnasiet 2012 och har sedan dess sysslat med lite olika grejer. Det här är min blogg om allt som flyger runt i min skalle - både det roliga, tråkiga, galna, det bra och det dåliga. Den är som en dagbok skulle man kunna säga, men också ett ställe där jag kan dela med mig av musik och annat soft. Har du kikat in här och gillat det du sett får du gärna följa mig via Bloglovin. Det är bara att klicka på bilden här under:


Follow on Bloglovin


Alla hjärtans dag.

Fatta om jag blev överraskad idag! Ligger och sover som en stock runt 11.00-tiden när någon helt plötsligt plingar på min dörr och väcker mig. Ligger där i trosor och har ingen som helst lust att stressa på mig kläder för att springa och öppna, så ja, jag skiter helt enkelt i det. De kan få komma tillbaka en annan gång när jag är vaken, tänker jag, och så gosar jag in mig i kudden igen.

Skickar iväg ett sms till min pojkvän en stund senare där jag berättar att jag blivit väckt av ringklockan och spekulerar om vem det kan ha varit. "Fast det lät inte som att de plingade på någon annans dörr, så de kanske ville just mig något?" Svaret kommer typ två timmar senare. "Abouw Natta, kolla din dörr." Trodde först han menade att jag är dålig på att öppna dörren för främlingar (vilket jag vet är sant) och att jag behöver bli bättre på det. Sen kommer samma meddelande i Facebook-chatten när jag inte svarar tillräckligt snabbt på sms:et, och då börjar jag ju undra lite...

Går då och kikar genom nyckelhålet till min ytterdörr, halvt förväntandes att min pojkvän ska sitta där i trappuppgången med en sur min och vänta på mig efter att ha flugit hit från Luleå, men nej, det är något annat jag ser. Öppnar dörren och hör hur det prasslar till. Det är något som sitter i handtaget – ett brunt blompaket! Tar in det och börjar linda upp omslagningen, sen ser jag världens finaste bukett inuti och tjuter till som en riktig tönt. En gladare och mer chockad tjej får man leta efter.

Så här såg buketten ut:
 



Kommentera inlägget:



Namn:


E-post (helt valfritt, bara jag som ser):

Bloggadress:

Kommentar: