Tillbaka till startsidan


 photo mini1.jpg


Välkommen till min blogg! Mitt namn är Natalie (mellannamn: Elisabet), och jag är en 20 år gammal tjej uppvuxen och bosatt i en förort söder om Stockholm. Gick ut medieprogrammet i gymnasiet 2012 och har sedan dess sysslat med lite olika grejer. Det här är min blogg om allt som flyger runt i min skalle - både det roliga, tråkiga, galna, det bra och det dåliga. Den är som en dagbok skulle man kunna säga, men också ett ställe där jag kan dela med mig av musik och annat soft. Har du kikat in här och gillat det du sett får du gärna följa mig via Bloglovin. Det är bara att klicka på bilden här under:


Follow on Bloglovin


Sammanfattning.

Lite bilder från gårkvällen hemma hos min bästis. Hon bjöd på pannkakor till middag, sen blev det att kolla på film och äta kolasnittar (bakade av yours truly). Desvärre blev det en kortlivad filmkväll för oss. How I Live Now med Saoirse Ronan som huvudroll var det vi ville se, men alla onlinespelare vi hittade höll på att strula så till slut gav vi upp. Efter det satt vi bara och snackade med varandra, och när det var dags för mig att börja dra mig hemåt så avslutade vi vår myskväll med en midnattspromenad som blev extra lång för att det var så skönt ute.
 


Felicia Aulén:

promenader sådär på kvällen kan vara fantastiska! Trivs när det är mörkt. Då jag tänker främst, eller speciellt på vintern med all belysning fast det är inge fel såhär när det vankas vår heller (:

Svar: Jag med, mörkret känns mysigt på något sätt! Är härligt när det är lite småkyligt i luften också. Det känns så uppfriskande :)
Natalie

2014-02-18 | 23:09:59
Bloggadress: http://faulen.blogg.se/
Felicia Aulén:

Och där var snön tillbaka!

2014-02-20 | 07:48:06
Bloggadress: http://faulen.blogg.se/

Kommentera inlägget:



Namn:


E-post (helt valfritt, bara jag som ser):

Bloggadress:

Kommentar: