Tillbaka till startsidan


 photo mini1.jpg


Välkommen till min blogg! Mitt namn är Natalie (mellannamn: Elisabet), och jag är en 20 år gammal tjej uppvuxen och bosatt i en förort söder om Stockholm. Gick ut medieprogrammet i gymnasiet 2012 och har sedan dess sysslat med lite olika grejer. Det här är min blogg om allt som flyger runt i min skalle - både det roliga, tråkiga, galna, det bra och det dåliga. Den är som en dagbok skulle man kunna säga, men också ett ställe där jag kan dela med mig av musik och annat soft. Har du kikat in här och gillat det du sett får du gärna följa mig via Bloglovin. Det är bara att klicka på bilden här under:


Follow on Bloglovin


Hemma innan tolv, whoop-de-doo.

Fick sluta tidigare idag eftersom hela dagen var ägnad åt tester av olika slag och jag blev klar med mina på drygt en timme. Kändes jätteskönt, för har bara fått runt fyra timmars sömn i natt och hade verkligen ingen lust att stanna kvar hela eftermiddagen. Har mått illa och haft mensvärk ända sen jag vaknade så nu ska jag bara värma mina vetetofflor och en vetekudde och chilla galet. Kanske blir en nap också, vi får se.
 

Mina vetetofflor som jag fick av min syster i julklapp. Så himla härlig gåva, speciellt för mig som har så dålig blodcirkulation och får ont i fötterna om de blir för kalla.


olivias | mode, foto & vardag:

så mysiga tofflor!

Svar: Ja, de är skitmysiga verkligen! :)
Natalie

2014-02-11 | 11:54:47
Bloggadress: http://olivias.webblogg.se
felicia:

ser väldigt sköna ut :)

Svar: Så länge man sitter still med dem så är de det, men känns obehagligt och är lite svårt att gå i dem så det skulle jag inte rekommendera om du köpte ett par själv ;)
Natalie

2014-02-11 | 12:42:48
Bloggadress: http://feliciaholmgren.blogg.se

Kommentera inlägget:



Namn:


E-post (helt valfritt, bara jag som ser):

Bloggadress:

Kommentar: